Współpraca
- Strona główna
- Współpraca
W celu rozpoczęcia współpracy z nami, należy zarejestrować swoją firmę w naszej hurtowni internetowej, rejestracja jest prosta i zajmuje ok. 2 minut. Sama rejestracja do niczego Państwa nie zobowiązuje. Nie sprzedajemy danych ani nie wysyłamy spamu.
Po rejestracji, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem, przedstawi nasza ofertę i odpowie na ewentualne pytania.
Po rozmowie przydzielamy Państwu opiekuna handlowego i indywidualny cennik na nasze produkty.
Posiadając już ceny indywidualne możecie Państwo zacząć składanie zamówienia. Państwa opiekun handlowy zawsze chętnie pomoże i odpowie na wszelkie pytania.
Wysyłamy zamówienia od poniedziałku do piątku. Wszystkie produkty, które są w stanie Państwo zamówić posiadamy na stanie w naszym magazynie.
Wszystkie zamówienia złożone przez Państwa w dni powszednie do godziny 14.00 wysyłamy tego samego dnia firmą kurierską DPD. 99,9% przesyłek dochodzi do naszych klientów na następny dzień roboczy. Koszt dostawy na terenie całej Polski wynosi 19 zł brutto przy przedpłacie na konto oraz 25 zł brutto w przypadku pobrania. Zamówienia powyżej ustalonych kwot, wysyłamy na nasz koszt niezależnie od formy płatności .O przekroczeniu kwoty darmowej wysyłki sklep informuje automatycznie. Warunki wysyłek poza granice Polski znajdą Państwo na tej stronie.
Na terenie Warszawy i w promieniu 150 km (w wybranych obszarach) od niej nasi opiekunowi handlowi mogą bezpłatnie dowieźć Państwa zamówienie o wartości powyżej 100 zł netto. Pozostałe warunki takiej dostawy opiekun handlowy uzgadnia indywidualnie z każdym klientem. Zawsze stawiamy na wysoką jakość sprzedawanych towarów, dlatego reklamacje są u nas tematem marginalnym.
Na wszystkie nasze produkty (z wyjątkiem baterii i produktów zawierających baterię – 6 miesięcy) udzielamy pełnej 24 miesięcznej gwarancji. Ewentualne reklamacje należy odsyłać na nasz adres. Po rozpatrzeniu odsyłamy do Państwa produkt w terminie do 14 dni.
